kawan lelaki or perempuan mudah terasa?

(LELAKI SEPATUTNYA LEBIH MATANG DAN GENTLEMAN DARIPADA PEREMPUAN)
      SaLam...Soalan yang sering bermain anak di fikiran saya adalah...Perempuan atau Lelaki yang ''cepat touching''? jadi ...Mengikut pengamatan saya...dulu zaman kekanak2 saya...perempuan yang paling mudah terasa andai kwn2 lelaki  mengusik mereka dengan cara yang amat unik a.k.a menyakitkan ati juga seperti...
    
     Mengejek2 nama bapa...nama mak...(semua terlibat sama...tak pepasal)..., mereka suka menarik2 tudung perempuan...mengambil makanan mereka dan menipu mereka sehingga mereka menangis2...
Entahlah tetapi kini amat mengejutkan saya adalah pabila saya meniti usia di alam sekolah menengah dan universiti ini...kelihatan kawan2 lelaki yang mudah terasa hati mengalahkan kawan2 perempuan...adakah dunia sudah terbalik ataupun hampir kiamat dimana kaum lelaki makin pupus tatkala mereka kebanyakkannya menjadi wanita dan meminati sesama kaum...jadi jangan lah kerna cepat touching mereka akan menukar nama kepada amin = aminah (tiada kena mengena yang hidup mahupun mati)... 


    Andai anda terkena keadaan seperti ini sabar2 lah dan ketahuilah bahawasanya Allah itu maha Adil dan maha bijaksana...Mungkin dengan sedikit kesabaran anda akan menjadi wanita mahupun lelaki yang lebih matang daripada kelompok lelaki yang dianggap touching kuat ini...
disEbutkan didalam hadith '' Nabi Muhammad s.a.w tidak akan sesekali mengakui umat yang melakukan hubungan sesama jantina...nauzubillah


   ~renung2kan dan selamat mempraktikkanya~

Ulasan

Catatan Popular