Hari dan esok ...

   Assalamualaikum... jawab jangan xjawab! hehe, kol 1.22pagi da arini...kepala aku sakit , mana taknye migrain day by day... tau pasal apa ? selalu sebab pikirin itu byk sgt...aku selalu pikir bnda bnda yg jauh bebenar hndaknye...aku tekad nak perbaiki diri aku lagi...aku taknak terus ditakuk lama...insyaallah tahun 2016 ni aku nak ubah ''mindset'' aku jadi lebih positif . Kesian diri aku sendiri... terus menghukum tanpa sebarang perubahan kan... memang tak patut la .

   Bagi memotivasikan diri sendiri dan rakan 2 yang dliluar sana (kalau sudi ikotla tips yg xseberapa pon ni ) ialah;
------aku tekad nak jogging pepagi sikit sblum subuh dan tgh malam
------senyum itu aku nak lebihkan lagi2 sebab tu kan awet mude
------makan makanan sihat sayur hijau , xberapa hijau pon makan jugak ,peduli pe
------kurang kata kata negatif kat diri sendiri ni... xelok ! Nabi pun ajar belajar cinta diri sendiri sebelum cinta orang lain...
------aku nak ''tetap pendirian '' dan '' No Give Up''.

    cukup setakat tu dlu motivasi diri sendiri yang aku rasa patut...korang nak ikot pon aku dapat pahala... hehe , so no diskriminasi pon . Masalah woo! kalau jenis yang putus semangat dan tak tepati masa cam aku ni . haha! aku mengaku la , bukan nak mngata diri sendiri pon . aku sayang diri aku cmne Mama dan Abah sayang aku la ngn adik adik.

So , say No to Easily Give Up Husni !

(da malas nak cite sal diri sangat , bukan retis pon :p)

Ulasan

Catatan Popular